רשימת ספרי ניהול הפרויקטים מתאימה לכל העוסקים במקצוע. בין אם אתה מנהל פרויקטים מתחיל או מנוסה בתחום, תוכל למצוא ספר שיתאים לך ויעניק לך ערך. קריאה מהנה!

Project Management JumpStart by Kim Heldman (4th Edition)

אם אתה מנהל פרויקט בתחילת דרכך, הספר הזה הוא כלי מצוין להתחיל בו. 'ניהול פרויקטים JumpStart' הוא ספר קל לקריאה שנכתב בשפה ידידותית וזורמת, ועם זאת, מכסה היטב את יסודות ניהול הפרויקטים שהכרחי להכיר: תכנון, ביצוע, ניהול וסגירת פרויקטים.

הספר מנגיש לקוראיו את עקרונות ניהול הפרויקטים המתוארים במדריך המקצועי PMBOK, ומשלב תוכן מעשי שניתן להשתמש בו מהרגע הראשון, כולל דוגמאות, תיאור מקרים ופתרונות מוצעים עבור מנהלי פרויקטים מתחילים.

ניתן לרכוש באמזון ובמקומות נוספים.

Project Management for Non-Project Managers by Jack Ferraro

הספר 'ניהול פרויקטים למנהלים שאינם מנהלי פרויקטים' מומלץ לקריאה עבור כל מנהל, כל שכן מנהלי פרויקטים. הספר מספק מידע לגבי הדברים שמנהלי פרויקטים צריכים לעשות ומתאר את המשימות השונות, הייעודיות למנהלים השונים. הסופר ג'ק פרארו צבר שנים של ניסיון בגישור על הפער בין מנהלי פרויקטים למנהלים תפקודיים כדי לעזור לאינספור צוותים לשפר את הביצועים שלהם. במדריך המעשי שכתב הוא חולק סיפורים מרתקים ולקחים מחוויותיו וחושף את המתודולוגיה והתהליכים של ניהול הפרויקטים מוצלחים וקידום יעדים ארגוניים.

ניתן לרכוש באמזון ובמקומות נוספים.

The Lazy Project Manager by Peter Taylor

אל תיתנו לשם של הספר 'מנהל הפרויקטים העצלן' להטעות אתכם, הוא אינו תומך בכך שמנהלי פרויקטים יוכלו להניח רגל על רגל ולהפסיק לעבוד ברצינות, אלא מציע את האיזון המיוחל בין עבודה ורגיעה ביחס אידאלי של 80/20, ומסביר כיצד להשיג אותו – הספר הזה הוא קלאסיקה בתחום ניהול הפרויקטים. פיטר טיילור חושף כיצד אימוץ גישה ממוקדת יותר לחיים, לפרויקטים ולעבודה, יכול להפוך אותך לפרודוקטיבי פי שניים. 'מנהל הפרויקט העצלן' ממחיש כיצד כל אחד יכול ליישם את הטכניקות הפשוטות של ניהול פרויקטים בפעילויות שלו על מנת לעבוד בצורה יעילה יותר, וכתוצאה מכך לשפר את האיזון בין עבודה לחיים. גישת 'עצלות פרודוקטיבית' זו מתבססת על עקרון פארטו הקובע כי עבור תופעות רבות, 80% מההשלכות נובעות מ-20% מהסיבות.

ניתן לרכוש באמזון ובמקומות נוספים.

Project Management For You by Cesar Abeid

יש לך רעיון שהיית רוצה להפוך למציאות אבל אתה מרגיש תקוע? האם אי פעם חשבת על להשיג משהו גדול, אבל זה נראה מורכב מדי?  האם היית רוצה לעשות דברים גדולים וטובים יותר בחייך, אבל אתה לא יודע מאיפה להתחיל?

'ניהול פרויקטים בשבילך' הוא הפתרון. סזאר עבייד היה שם, ולאחר שלמד את עקרונות ניהול הפרויקטים הוא הצליח להתחיל להפוך את הרעיונות שלו למציאות, לקיים את הבטחותיו ולבצע דברים. הספר שלו מציג עקרונות בדוקים ומוכחים המאפשרים לתאגידים גדולים כמו אפל וגוגל להבטיח הבטחות מפורטות של מוצרים ושירותים חדשים לקהל הלקוחות שלהם חודשים מראש, ובכל זאת לספק אותם ב-100% מהזמן.

ניתן לרכוש באמזון כספר אודיו ובמקומות נוספים.

Strategic Project Management Made Simple by Terry Schmidt (2nd Edition)

 

הנחת היסוד המרכזית של ניהול פרויקטים אסטרטגי היא שרוב הפרויקטים והאסטרטגיות לעולם לא יוצאות לדרך. זה נובע משיטות 'הד-הוקיות', אקראיות ומיושנות. 'ניהול פרויקטים אסטרטגי בפשטות' הוא הספר הראשון המשלב תהליך 'צעד אחר צעד' עם כלי חשיבה אינטראקטיבי הנוקט בגישה אסטרטגית לעיצוב פרויקטים ויוזמות פעולה. הספר מבסס פלטפורמה מוצקה על ארבע שאלות קריטיות שחיוני כי צוותים ישיבו עליהן בחוכמה, על מנת ליצור בסיס אסטרטגי חזק משלהם. השאלות הן: מה אנחנו מנסים להשיג ולמה? איך נמדוד הצלחה? אילו תנאים נוספים חייבים להתקיים? איך מגיעים לשם?. רוצים לדעת? הספר יסביר לכם כיצד.

ניתן לרכוש באמזון (ובמקומות נוספים).

PMBOK Guide 7 מתורגם לעברית

התקן לניהול פרויקטים הכלול במדריך ®PMBOK התאים את הוראת ניהול הפרויקט והתפקוד סביב אוסף של תהליכים עסקיים. ניהול הפרויקטים מתפתח מהר יותר מאי פעם, ותקן מבוסס תהליכים אינו משקף את הערך המלא של המציאות המשתנה. לכן, מהדורה זו עברה לתקן מבוסס עקרונות התומך בניהול פרויקטים יעיל ומתמקד בתוצאות הרצויות. מהדורה 7 המתורגמת לעברית של PMBOK מוכנה ועומדת למכירה.

ניתן לרכוש כאן

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.