לכבוד הבלאק פריידי שחל ב- 24.11.23 והנחות הענק שניתנות בחנויות בכל רחבי העולם, הכנו עבורכם את רשימת הגאדג'טים החדשניים והמגניבים לשנת 2023 שיהפכו את עבודת ניהול הפרויקטים לנוחה וכיפית הרבה יותר

בבואנו לבחור את רשימת הגאדג'טים החדשניים והמגניבים לשנת 2023 שמתאימים ביותר למנהלי פרויקטים, אנחנו לוקחים בחשבון את המאפיינים הספציפיים של המקצוע, ביניהם: דרישה ללהטט בין מספר משימות במקביל, ביצוע משימות רבות מסוגים שונים, ניהול אנשי הצוות, מעקב צמוד על לוחות הזמנים, ישיבות זום, ריכוז גבוה, ישיבה ממושכת מול המסך לאורך שעות ארוכות, ועוד.

בהתייחס למאפייני המקצוע הללו של מנהלי פרויקטים, בחרנו את הגאדג'טים הבאים שיקלו ויצרו עניין והנאה בעבודתו של מנהל הפרויקט.

רשימת הגאדג'טים המגניבים הטובים ביותר למנהלי פרויקטים לשנת 2023

משטח לעכבר ייעודי למנהלי פרויקטים

משטח לעכבר / צילום מאתר אמזון
משטח לעכבר / צילום מאתר אמזון

Project Manager Definition Mouse Pad by Neurons הוא משטח לעכבר שעוצב במיוחד עבור מנהלי פרויקטים מעוצב כגאנט וכולל כיתוב המגדיר את עבודתו של מנהל הפרויקט

בגודל 7.75″ x 9.25″ ועובי של 1/4 אינץ', המשטח מספק מקום רב לתנועת עכבר תוך התאמה נוחה לרוב שולחנות העבודה. הוא עשוי מגומי מונע החלקה ומבטיח אחיזה יציבה על שולחן העבודה. קלה: שכבת הבד העליונה קלה לניקוי באמצעות מגבון לח המשיב את המראה הרענן והחדש.

הדגש במוצר הזה הוא האינדיבידואליות הייחודית והוא משמש מתנה מיוחדת המוקדשת באופן ספציפי למנהלי פרויקטים. ניתן לרכוש באמזון.

סווטשירט קפוצ'ון למנהל פרויקטים

סווטשירט למנהל פרויקטים / צילום מאתר אמזון
סווטשירט למנהל פרויקטים / צילום מאתר אמזון

"אתה לא יכול להפחיד אותי, אני מנהל פרויקטים" – זה הכיתוב המשעשע המודפס על סווטשירט הקפוצ'ון הייעודי למנהלי פרויקטים. הסווטשירט עשוי מ- 80% כותנה ו-20% פוליאסטר ומגיע בצבע אחיד ויש לו כיס לשימוש נוח.

 זפריט משמש מתנה מקסימה ומקורית למנהלי פרויקטים שעשויה להפתיע ולרגש אותם במיוחד. ניתן לרכוש באמזון.

 

 

מיני מקרן נייד

מקרן נייד / צילום מאתר אמזון
מקרן נייד / צילום מאתר אמזון

 

Portable Projector – הוא מיני מקרן נייד שניתן לקחת לכל פגישה והוא יכול להועיל מאוד למנהלי פרויקטים במיוחד לצורך פגישות הכוללות מצגות, מחוץ למשרד, למשל פגישות עם לקוחות. המקרן הנייד הקטן משמש "כלי הכיס" האולטימטיבי, נוח, קל ואפקטיבי מאוד. ניתן לרכוש באמזון.

 

 

מסך קעור

מסך קעור למחשב / צילום מאתר אמזון
מסך קעור למחשב / צילום מאתר אמזון

Curved Monitor – מסך קעור למחשב הוא מוצר שאהוב מאוד על אנשים שיושבים מול המסך במשך שעות רבות. זו הסיבה לכך, שהוא הבחירה המובילה של שרטטים, מנהלים, וגיימרים.  מנהלי פרויקטים נוטים לפתוח יותר ממסמך אחד בכל פעם ומסכים אלו יעזרו לניתוב יעיל וכייפי בין החלונות.

ניתן לרכוש באתרים רבים, בגדלים, באיכויות ובמחירים שונים.

 

 

טאבלט ומחשב בהתקן אחד

צילום אמזון / Surface Pro 8
צילום אמזון / Surface Pro 8

Surface Pro 8 הוא טאבלט ומחשב 2 ב-1 מבית מייקרוסופט שעובד עם חבילת Microsoft 365 ומוצרים נוספים של מייקרוסופט בצורה חלקה. המכשיר מגיע עם עט מגע 'סטיילוס' המאפשר לכם לרשום הערות ב"כתב יד" ולצייר סקיצות ביד חופשית. ניתן לרכוש באתרים רבים וכמובן באתר Microsoft.

 

 

 

כיסא שיאצו מחמם

כיסא שיאצו / צילום מאתר אמזון
כיסא שיאצו / צילום מאתר אמזון

Shiatsu Back Massager with Heat – כיסא שיאצו מעסה ומחמם הוא אחד הגאדג'טים האהובים על כל מי שיושב מול המסך במשך שעות רבות ורצופות וסובל מכאבים בגב. כיסא העיסוי כולל 3 איזורי עיסוי עמוק לבחירה: גב מלא, גב עליון, גב תחתון. הוא כולל דש בקרת העוצמה המאפשר לך לבחור בעיסוי רך או אינטנסיבי יותר. עיסוי נקודתי: מאפשר לך לרכז את הלישה באזור אחד. לכיסא העיסוי יש 3 רמות רטט מרגיע, וכן מצב חימום. אפשר להציב אותו על כל כיסא משרדי ולהתחיל ליהנות מעיסוי נעים לגב. ניתן לרכוש באמזון ובאתרים נוספים.

 

 

 

עגלת מחשב נייד מתכווננת

עגלת מחשב / צילום מאתר אמזון
עגלת מחשב / צילום מאתר אמזון

עגלת מחשב נייד מתכווננת Techni Mobili Rolling היא גאדג'ט נוסף עבור מנהלי פרויקטים ועובדים ככלל, הסובלים מכאבי גב בשל ישיבה ממושכת. מדובר בעגלת מחשב נייד המאפשרת לעבוד בזוויות שונות נוחות יותר. הפאנל הראשי של מעמד המחשב הנייד הזה ניתן להטייה, ומאפשר למנהל להתאים את זווית העבודה שלו למיקום הארגונומי ביותר. בנוסף לכך, העגלה מגיע עם מערכת כפולה לכוונון גובה קל מ-30 עד 35 אינץ', כשהרגל הרביעית המורחבת שלו מבטיחה יציבות מקסימלית. ניתן לרכוש באמזון ובאתרים נוספים.

 

 

שלט רחוק אלחוטי למצגות

שלט רחוק למצגות / צילום אמזון
שלט רחוק למצגות / צילום אמזון

DinoFire Wireless Presenter הוא שלט רחוק אלחוטי למצגות המאפשר למנהלי פרויקטים לעבור בין כרטיסיות במצגת, ללחוץ על קישורים ולעבור בין חלונות. השלט הרחוק האלחוטי מבית DinoFire הוא קטן ונוח ומגיע עם מפרץ עגינה מובנה לניידות ואריזה קלה. הוא מציע טווח אלחוטי של עד 98 פיט, ומאפשר למשתמש להסתובב בחופשיות בחדר במהלך הצגת המצגת. ניתן לרכוש באמזון ובאתרים נוספים.

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.