הכירו את הפלטפורמות המתקדמות בעולם לניהול פרויקטים שהופכות את ניהול הפרויקט לחוויה של ממש

בסביבה הטכנולוגית המתקדמת כיום, למנהלי פרויקטים יש יתרון אדיר. בשנים האחרונות חלה עלייה מהפכנית בכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותם של מנהלי פרויקטים אשר הופכים את עבודתם לנוחה יותר, מדויקת יותר ואפקטיבית הרבה יותר.

הטכנולוגיות המתקדמות בעולם תומכות בעבודתו של מנהל הפרויקט ומסייעות לו לתכנן את הפרויקט תוך ראייה לטווח הארוך, להגדיר משימות ולוחות זמנים, להקצות משאבים, ולבחון לאורך כל הדרך, את השינויים הנדרשים.

להלן כמה מהטכנולוגיות המתקדמות בעולם לניהול פרויקטים שהופכים את העבודה שלנו להרבה יותר כיפית ויעילה:

Monday

תוכנת Monday כשמה כן היא, עושה לנו כיף להתחיל שבוע חדש (השבוע האמריקאי כידוע, נפתח בימי שני). התוכנה מתאימה במיוחד למנהלי פרויקטים ומהווה פלטפורמה כוללת לתכנון, ביצוע ומעקב אחר פרויקטים בכל גודל, להקצות משימות בקלות ולתעדף את הנושאים החשובים ביותר לצוותים.

Monday תסייע לכם להגדיר קווי זמן ואבני דרך בפרויקט, לעקוב אחר ההתקדמות ולנהל את כל זרימת העבודה של הצוות שלך במקום אחד.

למידע נוסף על תוכנת Monday

HubSpot

גם תוכנת HubSpot מיועדת לניהול הוליסטי של כלל האלמנטים השונים בפרויקט בפלטפורמה אחת, ולא סתם פלטפורמה – כזו שמעוצבת לעילא, ועושה חשק להיכנס ולהתחיל לעבוד.

הפלטפורמה של HubSpot מתאימה בעיקר לניהול פרויקטים שיווקיים, אבל לא רק. התצוגה של ניהול הפרויקט במערכת HubSpot ברמה גבוהה מאוד, בפירוט מקסימלי של המשימות, המועדים, והמשאבים העומדים לרשותכם – כפי שהגדרתם אותם מהתחלה. באמצעות HubSpot תוכלו לתכנן, ליצור ולהפעיל את הפרויקט שלכם, וכן את הצוותים. תוכנת Projects משתלבת עם יתר הכלים ב- HubSpot Marketing כך שלא תצטרכו להתחיל להעביר משימות מתוכנה לתוכנה, ובמקום זה לנהל בקלות את הפרויקטים שלכם עם אותה תוכנה שבה אתם רגילים ואוהבים להשתמש.

כל תבנית בפלטפורמה מנחה אותך בכל שלב של פרויקטים שיווקיים נפוצים: בניית ניוזלטר, יצירת הצעת תוכן, עיצוב מחדש של האתר שלך ועוד הרבה יותר, כולל לוחות הזמנים והמשאבים לעזרה.

למידע נוסף על HubSpot

 Miro

Miro היא תוכנה לניהול פרויקטים מורכבים. היא מאפשרת ליישר קו בין תהליכים מורכבים בפרויקט ומסייעת לייצר הבנה משותפת בין צוותים ממחלקות שונות באמצעות לוח גרפי מקוון שיתופי.

Miro מהווה את קידמת הטכנולוגיה בניהול פרויקטים, החל מתכנון וביצוע, דרך ניהול סיכונים, תובנות מפגישות עם לקוחות ואירועים ושיפור תהליכים, הכל במקום אחד. הפלטפורמה המתקדמת מאפשרת ליצור רעיונות חדשים באמצעות מפות חשיבה שייכנסו לתרשים, היא מייצרת מפות מושגים וכתיבת תהליכית מורכבת. היא מספקת לכם מבט "ממעוף הציפור" כפי שמציינים באתר התוכנה, תוך תעדוף משימות ותלות בין משימה למשימה, כך שלא תפספסו דבר. בנוסף, היא מאפשרת לנהל פגישות וסדנאות מהנות בקלות ולהפגיש בהן בין צוותים ממקומות שונים.

למידע נוסף על Miro

 

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.