טלי חמו

בנוף ההולך ומתפתח של 2024, הרחבת זירת הידע וארגז הכלים המקצועי הם לא רק עניין של צמיחה אישית אלא ציווי אסטרטגי להובלת ארגונים דרך אי ודאות וזמנים מאתגרים. כחלק מהאסטרטגיה של הארגון העולמי לניהול פרויקטים (PMI), זהו המגדלור למנהיגים מקצועיים חוצי תחומים ותעשיות, בדגש על החשיבות של למידה מתמשכת ויכולת הסתגלות בסביבה העסקית הדינמית של היום.

היתרונות האסטרטגיים של הרחבת הידע:

ניווט באי-ודאות בביטחון

בשנת 2024, עולם העסקים גדוש באי ודאות, בין אם זה נובע מהתקדמות טכנולוגית, תנודות כלכליות, אירועים גלובליים וכמובן אירועים מקומיים. הרחבת בסיסי הידע מאפשרת למנהיגים לגשת למצבי אי הוודאות הללו בביטחון. סקר של PMI הראה כי 72% ממנהלי הפרויקטים המצליחים מייחסים את הצלחתם לפיתוח מקצועי מתמשך.

חדשנות ויצירתיות 

ידע מגוון מעודד רעיונות יצירתיים וחדשניים. לא ניתן להפריז בערכן של מיומנויות בין-תחומיות. מאמר של Harvard Business Review הדגיש שלחברות המעודדות למידה ברמת המאקרו, למידה המשלבת בין-תעשיות יש סיכוי גבוה ב-17% לדווח על שיעור חדשנות גבוה יותר מאשר עמיתיהם.

יכולות משופרות לפתרון בעיות

עם בסיס ידע רחב יותר, אנשי מקצוע יכולים לגשת לבעיות מזוויות שונות. דוח PMI מצא כי צוותים עם מערכי מיומנויות מגוונים פתרו בעיות מורכבות ב-30% מהר יותר מאלה עם מומחיות מוגבלת.

למידה מתמשכת

קצב השינוי בטכנולוגיה ובפרקטיקות העסקיות דורש למידה מתמדת. לפי סקר LinkedIn Learning, 89% מהמנהלים מאמינים שלכישורים ולידע המקצועי יש חיי מדף קצרים יותר כעת מאי פעם.

 תפקידה של PMI בהרחבת הידע

ב-PMI, אנו מבינים את החשיבות של הרחבת תחומי הידע כחלק מאבני היסוד המקצועיים לניהול פרויקטים. לכן, אנו מציעים מגוון קורסים והזדמנויות לרכישת ידע במגוון תחומים לפיתוח אישי ומקצועי במסגרת המקצוע: מבינה מלאכותית בניהול פרויקטים ועד פרקטיקות ברות קיימא, הקורסים שלנו נועדו לצייד אנשי מקצוע בכלים הדרושים להם כדי לשגשג בעולם משתנה.

הזדמנויות למידה חדשות ב-PMI העולמי בהתאם לסטנדרטים המקצועיים כשהמובילים בהם:

📌 PMP- Project Management Professional

📌 AGILE

📌 SCRUM

📌 Process/ Continuous Improvement

📌 Change Management/ Leading Change

📌 Organizational Transformation

המתאם בין מומחיות להצלחה

הקשר בין ידע להצלחה ברור וניתן לכימות. מחקר PMI גילה שארגונים שמשקיעים בידע ופיתוח מיומנויות יש סיכוי גבוה ב-35% להשלים את הפרויקטים שלהם בהצלחה. יתרה מזאת, מאמר בפורבס צוטט שחברות המתעדפות למידה של עובדים ראו תוצאות רווח גבוהים ב-24% בהשוואה לאלו שלא.

סיכום

לסיכום, הרחבת זירת הידע וארגז הכלים המקצועי אינו רק מועיל אלא חיוני להצלחה בנוף העסקי המאתגר של 2024. ב-PMI, אנו מחויבים לספק את המשאבים וההזדמנויות לאנשי מקצוע לצמוח, לחדש ולהוביל ביעילות בזמנים מאתגרים אלה.

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.