התקפות סייבר לוקחות חלק מרכזי במלחמה בין ישראל לחמאס, כשהמתקפות עלולות להתגבר בעוצמה.

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

ב- 27 באוקטובר, הודיעה קבוצת ההאקרים הישראלית "Red Evils" כי פרצה למערכת הראשית של ניהול פרויקטים של מערכות נפט אשר אחראיות על אספקת דלק ונפט באיראן.

הצוות הצליח, תוך זמן קצר, לפרוץ לרשת החשמל האיראנית ולהשבית מערכות שלמות בלב טהרן. הם פרצו לרשת החשמל האיראנית וגרמו לשיבושים שונים שפגעו ברשתות חשמל רבות ברחבי המדינה. חלקים גדולים באיראן נותנקו מחשמל, ומידת הנזק שנגרם בפריצה טרם נאמד.

בהודעה שנכתבה מטעם קבוצת ההאקרים, נמסר (על פי הפרסומים): "הצלחנו לפרוץ בימים האחרונים אחרי הרבה מאוד עבודה ומודיעין ובדיקות למערכת הראשית של ניהול פרוייקטים של מערכות נפט באיראן שאחראית על אספקת דלק ונפט לכל איראן והצלחנו לשים יד על תוכנות חיוניות ורגישות שלא נפרט לגביהם פה, אנחנו בטוחים שאיראן כבר מבינה את היקף הנזקים שיש לה כרגע. כפי שידוע לנו וראינו בעבר אסדות וכורים כאלה במקרים מסויימים יכולים לגרום להרס המוני במקרה של דליפות פנימיות או התחממות יתר".

"המסמכים והקבצים שהדלפנו זו טעימה קטנה מתוך שרתי החברה שכוללים את הדברים הבאים: מערכות נפט, תוכנות עבודה, מפעלים, אסדות ומבנה פנימי של המערכות שלהם, מיקומים רלוונטיים ורגישים שלא ידועים לציבור, חשבוניות, תשלומים, וחשבונות בנק ,תעודות זהות וכו׳".

 

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.