שלום לכם,

כאן אילנית פרימן

מזכ"לית ומנהלת התפעול של PMI.

כן….חזרתי !

מיולי 2022 לא כתבתי לכם. במהלך השנה הזו שעברה מאז נשאלתי ע"י רבים במייל / בוואצאפ / בשיחות מה באמת קרה. למה עזבתי? סיפרתי לכולם את האמת.

התפקיד שמילאתי בעמותה במשך שנתיים הצמיח אותי אישית ומקצועית. ממש הרגשתי שאני נוסקת הכי גבוה שאפשר, ועל כך לעד אהיה אסירת תודה.

אהבתי את מה שעשיתי בעמותה מאוד. אחרי הכל – אני המצאתי את התפקיד ורק הלכתי ופיתחתי אותו ואת העמותה תוך כדי. עשיתי המון:

  • ארגנתי והוצאתי לפועל את כל פעילות העמותה הכוללת כנסים, סדנאות, סיורים, הרצאות
  • ראיינתי אנשי תוכן ותכנה לטובת הנגשה והפצת הידע בקרב מנהלי פרויקטים בישראל ובחו"ל. ניתן לצפות בראיונות בערוץ היוטיוב של PMI וכן באתר העמותה
  • ניהלתי את התוכן המקצועי והשיווקי שהתפרסם באתר העמותה וברשתות החברתיות
  • עזרתי ביצירה וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי כולל פיתוח הדרכות ועריכת מצגות
  • ניהלתי את פרויקט תרגום המהדורה ה – 7 של ה PMBOK מאנגלית לעברית
  • שדרגתי את מערכות העמותה למערכות דיגיטליות והפעלתי אוטומציות
  • ניהלתי את כל קשרי החוץ והפנים של העמותה בארץ ובעולם
  • איתרתי ספקים להדרכות מקצועיות וכן לPower Skills
  • ניהלתי את מערכת הדיוור של העמותה
  • העברתי הרצאות בכנסים בארץ ובחו"ל
  • פתחתי את ערוץ היוטיוב של העמותה
  • הקמתי וניהלתי צוותים של מתנדבים
  • כתבתי ניוזלטר שבועי לעמותה

כמו שאתם רואים – עשיתי המון. אמנם את רוב הפעילות אני יזמתי ותפעלתי, אך יש בהחלט מקום לומר תודה גם לצוות המתנדבים הנהדר של העמותה שהלך איתי יד ביד ותרם רבות להתפתחות העמותה.

אז מה בכל זאת קרה? הגיע הרגע לנסוק גם מחוץ לעמותה, בעיקר בהיבט הכלכלי של החיים.

מי מכם שלא יודע – אני עוסקת כבר למעלה מ- 20 שנה בנושאים של מודעות עצמית והתפתחות אישית, ואף יצרתי את שיטת מ.א.פ  למימוש הפוטנציאל.

לפני שהגעתי לעמותה, הוצאתי לאור 2 ספרים מאוד אישיים (נמכרים רק במכירה פרטית למי שבאמת זקוק להם), והתפרנסתי בעיקר מעזרה לנשים בתהליכי ריפוי הנפש ע"י נתינת כלים של סליחה, קבלה והעצמת הערך העצמי. אפשר לראות את פועלי באתר שלי.

מאז הגעתי לעמותה – התאמתי את התכנים שלי למנהלי פרויקטים ומצאתי שהעקרונות של מ.א.פ זהים גם ל – 3 עקרונות השורש להצלחה לא רק אישית, אלא גם מקצועית, והתחלתי לעסוק במודל של מנהיגות מתוקף דוגמא אישית.

היום אני פחות עובדת עם נשים (למרות שאם תגיעי אלי לסשן – בוודאי שאקבל אותך), מהסיבה הפשוטה והיא שאני מנהלת פרויקטים מלידה. בולדוזר שמחפש קטר שצריך להניע אותו.

ולכן לא תתפלאו אם אספר לכם שהאמת היא שמעולם לא באמת עזבתי את PMI.

גם בשנה האחרונה שבה לא הייתי בתפקיד המזכל"ית ומנהלת התפעול, נותרתי מאחורי הקלעים בדרגות פעילות ומעורבות שונות, ולראייה, את 2 הכנסים השנתיים האחרונים אני ניהלתי והנחיתי.

בשבוע שעבר סיפרתי למשה יונה, נשיא העמותה, שאני מחפשת משרה בקטנה לשעות אחה"צ. הוא מיד "חטף" אותי שוב למלא את התפקיד שאני למעשה יצרתי במו ידיי, אלא שהוא בכל זאת שונה, כי העמותה השתנתה.

יש היום יותר מתנדבים. יותר אנשי מקצוע. יותר פעילות. יותר אפשרויות להגשים את החזון שלנו.

ומהו החזון שלנו?

בגדול: למקצע מנהלי פרויקטים ולהיות ארגון בר סמכא בנושא בארץ ובעולם.

הדרך שאני מתכוונת לפעול בה על מנת להשיג זאת היא ע"י הגברת שיתופי פעולה עם גורמים שונים בעולם ניהול הפרויקטים. למשל:

  1. עם ארגונים בארץ: אני יכולה לספר לכם שפנו אלי לא מעט ארגונים בשאלה אם נוכל לעשות סדנא בתוך הארגון, ולא רק סדנאות בין ארגוניות כפי שפורסם בעבר. התשובה היתה תמיד כן. אם יש ארגון שרוצה סדנא – נדאג לתפור לו את מה שמתאים לו בדיוק ! ואני שמה את זה פה – שכולם ידעו ויזמינו.

 

  1. עם האקדמיה: לא מזמן סגרנו שת"פ מרשים עם מכללת "אורט", ויש לנו מתנדב שישמח לקדם שיתופי פעולה נוספים בעולם האקדמיה בארץ.

 

  1. עם סניפים בעולם: ב 17 בנובמבר יש שת"פ עם סניף PMI בקפריסין – אנו מוזמנים לכנס שם בהנחה לחברי PMI ישראל. בימים אלה אנחנו תופרים את החבילה המלאה שתכלול טיסה, 3 לילות במלון 5 כוכבים חדש ויפהפה בלימסול, כניסה לכנס ועוד. פרטים יבואו, אך אם מעניין אתכם לשמוע ראשונים – כתבו לי  מייל חזרה ואכניס אתכם לרשימה.

 

כל אלה הם דברים ש PMI ישראל כבר החלה לעשות, אך עכשיו נשים על כך דגש חזק יותר.

אבל הכי חשוב זה הקשר שלנו איתכם !

הצורך שלכם הוא זה שצריך להיות נר לרגלינו, כי אם המטרה שלנו היא לקדם אתכם, אנחנו חייבים לשמוע אתכם.

וכמנהלת הכנסים השנתיים האחרונים אתן דוגמא לכך: את המשובים מכל הכנסים אנחנו קוראים בעיון רב. בשני הכנסים האחרונים למשל הורדנו את נושא האוזניות במסלולים, כי הבנו שיש יותר מידי אנשים שזה פגע להם בחוויה של הכנס. גם מהכנס שהיה בחודש שעבר עשינו הפקת לקחים וניישם בפעם הבאה.

ולכן, אני מזמינה אתכם כמו שהיה בעבר – לכתוב לי. להציע רעיונות. להיות מעורבים. פשוט להיות בקשר. לא תאמינו כמה דלתות נפתחות וכמה כיף יכול להיות יחד!!!

 

שלכם,

אילנית

 

 

 

 

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.