מרצה: אמיר אלנקווה
תאריך: 28.1.25
שעה: 20:30 – 21:45
משך: כשעה ורבע
ההרצאה "מחקר תחרותי כמבוא לתכנון פרויקט" – ההרצאה עוסקת במושגים בסיסיים ומודלים מקובלים להגדרת אסטרטגיה תחרותית, תהליכי מחקר מתחרים ושוק ומודלים נפוצים תוך ניתוח ארועים עסקיים אמיתיים.
מה תלמדו:
ההרצאה מציגה בצורה מקיפה את התהליך האסטרטגי של חברה ועל בסיס מה נבנית האסטרטגיה התחרותית של חברה.
תכירו גישות מרכזיות לניהול מערך המודיעין התחרותי בארגון, מודלים מרכזיים לניתוח שוק ומתחרים וכן ננתח ביחד ארועים עסקיים עם דגשים לנושא ההרצאה.
עם מה תצאו:
בסוף ההרצאה תכירו את הרקע התיאורטי של מחקרי שוק ומחקר מתחרים וכיצד ניתן לנצל את התהליך המחקרי במטרה להתכונן טוב יותר לתכנון של פרויקט.
על המרצה:
אמיר אלנקווה הוא מנכ"ל של Webintelligency העוסקת במחקר ESG ושוק במגוון פתרונות החל מביצועי מחקרים במיקור חוץ דרך הרצאות והדרכה בחברות.
בנוסף, מנכ"ל Lilium Software Solutions LTD העוסקת בבניית מערכות מידע קינייניות שתומכות בתהליכים עסקיים אסטרטגיים כגון ESG, BI, ניהול משתמשים בצורה מאובטחת ועוד והכל בהטמעת יכולות AI ברמות עומק שונות. בוגר MBA ומרצה בקורסי ניהול פרויקטים בהמי"ל/ג'ון ברייס.
עלות: 32 ש"ח (הנחה לחברי העמותה במייל)
PDU: ההרצאה שווה נקודת PDU אחת למחזיקי הסמכת PMP.
נשמח לראותכם!
* ניתן לבטל השתתפות ולקבל החזר כספי מלא עד 7 ימים לפני מועד ההרצאה. לאחר מועד זה לא יינתן החזר כספי.