אם אשאל אותך על פי איזה ערכים את/ה מנהלים את הפרויקטים שלכם, סביר להניח שאקבל תשובות כגון:
 
  • יצירתיות
  • כבוד לזולת 
  • אמינות 
  • מקצועיות 
 
ועוד..
 
אם אשאל אותך מה זה אומר בפועל, ואיך את/ה באמת מוודא שהפרויקט שלך מנוהל על פי סולם הערכים שקבעת…
 
התשובות תהיינה קצת יותר מעורפלות.
 
הסיבה לכך היא שבאופן אינטואיטיבי רבים יודעים על פי איזה ערכים הם רוצים לפעול, ואולי אפילו פועלים על פיהם ברמה מסויימת.
 
אבל כשעמוס לנו בעבודה, ואנחנו צריכים לתת תשובות מיידיות, סביר להניח שנפעל באוטומט שלנו, ולאו דווקא מתוך אג'נדה של עקרונות.
 
ובדיוק בנקודות האלה נוצרים קונפליקטים פנימיים שלנו עם עצמנו, או שלנו עם האנשים סביבנו שלא בהכרח חולקים את אותו סולם ערכים כמונו. 
 
איך ננהג כשיש קונפליקט בין זמן לתכולה?
 
מה נספר לקוח? לצוות?
 
האם נתעכב ולא נוותר על המקצועית שלנו?
 
ואיך נספר זאת ללקוח?
 
נלך עם האמינות והיושרה ונספר את כל האמת?
 
או שנבחר מה להציג ומה לדחות לפעם הבאה
כדי שלא יבטלו את הפרויקט?
 
איך נרגיש עם עצמנו כשכל זה קורה?
 
נרגיש בנח ונהיה שלמים עם ההחלטות שלנו,
או שנרגיש שאנחנו בוגדים בעקרונות שלנו,
ושהעבודה "עולה לנו בריאות" בגלל זה…

 
צפו בסרטון למטה לשיחה מרתקת על המשמעות של ערכים:

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.