מרצה: מיכאל קריבוס.

הקלטה מתאריך 16.05.23 

תוכן ההרצאה:

אנו חיים בעידן בו אנו נדרשים לבצע משימות ומטלות במסגרת עבודתנו ולקחת חלק בתהליכים ארגוניים מורכבים, תוך אחריות ועמידה ביעדים. מצד אחד אנו עובדים יותר, ומהצד שני חשים תסכול שאנו לא מצליחים לעמוד ביעדים ו-״להספיק״. סביבות העבודה של היום מורכבות ואנו נדרשים להיות אפקטיבים יותר ולנהל את עצמנו טוב יותר.

נושאים:

  • מבוא – חשיבות ניהול הזמן.
  • איך לנהל את עצמנו בזמן.
  • זיהוי ״שודדי הזמן״ האישיים.
  • התנהלות בתוך פרויקט מרובה משתתפים.
  • דרכים להתמודדות עם הפרעות והסחות.
  • איך לקבוע סדרי עדיפויות הלכה למעשה.
  • איך עושים סדר בראש, ומחזירים את חוויית השליטה.
  • התמודדות עם ריבוי משימות.
  • טיפול במשימות דחופות ומתפרצות.
  • תכנון עומסים.
  • התנהלו נכונה עם מיילים והודעות WhatsApp.
  • ניהול תיבת המייל – אפס מיילים בתיבת האינבוקס ותחזוקה שוטפת?
  • איך הופכים את הוואטסאפ מגזלן זמן לכלי עבודה.

* משך ההרצאה שעה.
* ההרצאה תזכה אתכם בנקודת PDU!

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.