מנחה: יונתן קגנסקי
מיקום הסדנה: מרכז הארץ*
* הודעה מדויקת על מיקום תישלח לנרשמים קרוב יותר למועד האירוע
תוכן הסדנה
אז פתאום מצאתם את עצמכם נדרשים "למכור" את הפרויקט שלכם. לבוס, לאגפים אחרים בארגון, ללקוחות. להסביר יפה למה לוקח הרבה זמן, למה דורש הרבה משאבים… אבל הסברה זה לא כוס התה שלכם. אתם לא אנשי שיווק ומכירות…ברוך השם! ובכל זאת, נראה שאין ברירה…
מה שכן, לצוותי שיווק ומכירות יש אנשי מקצוע שהם יכולים להיעזר בהם – אסטרטגים תקשורתיים למיניהם וסטוריטלרים. לכם אין… יותר נכון – לכם לא היה, ועכשיו יש!
אז פנו לכם כמה שעות, ובואו נפתח את הנרטיב והמסרים שאתם צריכים.
משך הסדנה
שעתיים וחצי עד שלוש בכל מפגש: סה"כ חמש עד שש שעות.
אודות המנחה
כבר מזה 16 שנים, אני עובד עם מנכ”לים ומנהלי שיווק על בנייה של סיפורים אסטרטגיים. חציתי מזמן את רף עשרת אלפים השעות. עבדתי עם יותר מ-150 חברות וסטארטאפים, בכל התחומים האפשריים (מהלבשה תחתונה ועד בינה מלאכותית). בנוסף עשיתי מנטורינג ליותר מ-200 סטארטאפים במסגרת תכנית Google for Startups האירופאית (הם אפילו זיכו אותי השנה בפרס המנטור המצטיין של אזור אירופה, מזרח תיכון ואפריקה).
מה עוד?
- גיק של פסיכולוגיה
- ביליתי יותר מ-8 שנים במשרדי פרסום (זה 56 שנה בשנות כלב).
- עברתי רצח אגו (עזבו – סיפור קשה)
- עברתי טרנספורמציה ממיזנטרופ-למחצה לאוהב אדם
- ניהלתי סוכנות מיתוג וסגרתי אותה כדי שאוכל להתמקד יותר בהדרכה ומנטורינג
- אלרגי לבולשיט