השבוע התקיים כנס חצי שנתי של העמותה לניהול פרויקטים בישראל (PMI) על שמו ולזכרו של פרופ' צבי רז במכללה האקדמית תל אביב יפו.

בכנס השתתפו מרצים מהשורה הראשונה אשר נתנו מגוון רחב של תכנים רלוונטיים למנהלים בכלל, ולמנהלי פרויקטים בפרט.

ההרצאות עסקו בנושאי סייבר, תחקיר, הבדלי תרבות, עיוותי חשיבה, ומודל להתמודדות עם קונפליקטים.

ההרצאות התאפיינו בסיפורים מרתקים מהשטח, אשר מוכיחים מעבר לכל ספר את היתרונות המצויים בידיהם של מי שמעשיר את ידיעותיו כמנהל פרויקט, וכן בהשתתפות ערה של הקהל וברצון שלהם להמשיך ללמוד כל אחד מהנושאים שהוצגו.

יפה היה לראות שהכרטיסים לכנס אזלו כשבוע לפני פתיחתו, ולשמוע את תגובות המשתתפים אשר החמיאו על הארגון, התוכן, האוכל ובאופן כללי חשו שקיבלו תוכן רב ערך לעבודתם.

בכנס השקנו את המהדורה העברית של מדריך גוף הידע המקצועי (PMBOK) מהדורה 7, אשר מהווה את הבסיס להסמכות של העמותה, ובעיקר להסמכת ה PMP הפופולרית, אשר מוכרת היטב בעולם, וצוברת תאוצה גם כאן בישראל כהסמכה בעלת הסמכות הגבוהה ביותר לניהול פרויקטים.

פרופסור צבי רז ז"ל הקים את הסניף הישראלי של PMI בשנת 1995 במטרה לקדם את מקצוע ניהול הפרויקטים ולספק ערך חשוב ומקצועי לקהילת מנהלי הפרויקטים בישראל.

את הכנס הנחתה אילנית פרימן, מזכל"ית העמותה ומנהלת האירועים והשתתפו בו גם משה יונה, מנכ"ל העמותה והנשיא המיועד שיכנס לתפקידו החדש בדצמבר, חברי הנהלה בכירים ומתנדבים.

אילנית: נתוני ההרשמה מראים שלמעלה מ – 50% מהנוכחים בהקל לא הכירו את פעילות העמותה, ואני מברכת אותם על הצטרפותם ומזמינה אותם וכל מי שיש לו עניין בניהול פרויקטים לעקוב אחר הפעילות שלנו באתר של PMI, ובניולזטר.

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.