הכנס לניהול תעשייתי, ממשק בין אקדמיה לתעשייה, במכללת ספיר בשדרות, נערך בתאריך 30/5/2013.

הכנס המתקיים זו השנה הרביעית בשיתוף פעולה בין המכללה לבין PMI  סניף ישראל, התאפיין במגוון הרצאות בתחום הניהול, היזמות, ניהול הפרויקטים והחדשנות. בכנס השתתפו כ200 משתתפים, סטודנטים, אנשי סגל, אנשי תעשייה מהדרום וחברי העמותה. הכנס הובל על ידי ד"ר עירית דביר, ממכללת ספיר, מר יוסי אורן ומר אלכס דן מעמותת PMI.
את הרצאת הפתיחה נתן פרופ' אריה אורנשטיין –  ראש המרכז לטכנולוגיות מתקדמות בית חולים שיב"א, תל השומר. בהרצאתו תאר פרופסור אורנשטיין את הקשר בין יזמות לעסקים, וכיצד ניתן, למרות האתגרים הרגולטוריים לקדם יזמות בתחום הרפואה לטובתם של החולים.

המושב השני עסק ב יזמות  וחדשנות באקדמיה ובתעשייה. ד"ר אייל ברסלר-  מהאונ' העברית, מומחה  לפרוייקטי הזנק ו ד"ר  ליאור  יצחקי  –  אונ' בר אילן – עורכת פטנטים, תארו את הכלים לניהול פרויקט יזמות והכללים ליזם כדי לתת ביטוי ליצירתיות יחד עם הצלחה עסקית. ד"ר ורד בלאס – אוניברסיטת תל אביב, יו"ר  מהנדסים ללא גבולות מר שי דוידוב –   PMP יועץ לניהול פרויקטים, הציגו את המיזם "מהנדסים ללא גבולות", מיזם ייחודי שבו חונכים סטודנטים ובוגרים לבצוע פרויקטים חברתיים (בארץ ובעולם) בעלי ערך מוסף משמעותי. מר מיכאל ורדי- יזם temp drop תאר את מאפייני הפעילות של יזם צעיר, ואת השלבים בפרויקט הייחודי היזמי – מרעיון למוצר.

המושב השלישי הוקדש להנעת עובדים ותרבות ארגונית. גב' חן דקל כהן – מנהלת תחום פיתוח מנהלים – אינטל, הסבירה את המאפיינים הייחודים של ניהול עובדים בתרבות הארגונית של אינטל, עם דגש על הייחוד של שיתוף העובדים בהחלטות. מר שמואל מורן – סמנכ"ל בכיר ומנהל כללי של חטיבת מערכות חימוש בתע"ש  הסביר את האתגרים הייחודיים של ניהול ההון האנושי בתע"ש, המתאפיינת בקשת רחבה מאד של טכנולוגיות ואתגרים תעסוקתיים. מר  אסף בונדי – מ"כוח לעובדים" תאר את פעילות הארגון והאתגרים העומדים בפני האדם העובד בעולם החדש של התעסוקה.

נושא המושב רביעי  היה פרויקטים חדשניים בתעשיות הביטחוניות. ד"ר אופיר כהן – מהנדס רובוטיקה ראשי – התעשייה האווירית תאר פרויקט ייחודי של אפיון רכב רובוטי, והדרך לתכנן ההתמצאות שלו במרחב ללא GPS. תא"ל ניסים פרץ –  ראש מנהלת צה"ל לנגב הלהיב את הקהל בהסבר הפרויקט הלאומי של מעבר צה"ל לנגב, והערכים המוספים הייחודיים של פרויקט זה לאזור. מר משה אלרט – ראש מטה התעשייה הצבאית תאר את סל המוצרים של תע"ש בתחום לוחמת החי"ר המודרנית.

תודה למרצים שהקדישו מזמנם ומרצם על מנת להעשיר אותנו בידע נוסף, לכל העוסקים במלאכה מטעם העמותה וכמובן – לקהל שהגיע.

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.