בחודשים פברואר ומרץ 2019 התקיימו שני מפגשים של פורום "הבטן הרכה", בהובלתם של ניצן מירב וגלית יסקרביץ- טיץ, סגני נשיא ב- PMI.

הפורום מיועד לחברי העמותה לניהול פרויקטים ומנהלי פרויקטים, ומטרתו לבסס היכרות עם שיטות ניהול ומיומנויות אישיות ובינאישיות, תרומתן וחשיבותן להצלחת הפרויקט ולפיתוח הקריירה של כל אחד ואחת מאתנו.

שני המפגשים עסקו בהכרת האדם שבמנהל:

  • מה מניע אותי בקריירה? מה הן החזקות המשרתות אותי כמנהל פרויקטים? מה הם הערכים האישיים המשפיעים על תפיסת הניהול שלי כמנהל פרויקטים וכיצד אני מביא אותם לידי ביטוי?

ולמול זה:

  • מה מעכב אותי בקריירה כמנהל פרויקטים? מה הן נקודות החולשה שלי שמונעות ממני להצליח יותר? כיצד אני יכול להתגבר עליהן ולהגיע לפריצת דרך בקריירה שלי?
    במפגשים למדנו מודלים, תרגלנו בזוגות ובקבוצה, ובעיקר הכרנו את עצמנו טוב יותר.

מקצת מהמשובים : "היה מעולה", "נהניתי מהפעילות המשותפת עם חברי הקבוצה", "התוכן רלוונטי למה שאני מתמודדת איתו ביומיום", "העבודה העצמית תרמה להבנה שלי את עצמי במצבים שונים", "הנחיה מעולה".

את המפגשים הנחה אביעד עמית מטעם חברת "עסקים בצבע".

בחודשים מאי, יוני ויולי נקיים את מפגשי המודולה השניה שיעסקו בתקשורת אפקטיבית.

תקשורת אפקטיבית הינה תקשורת יעילה, זריזה, וחופשית שמאפשרת לגורמים המעורבים להגיע לתוצאות במהירות. נראה ונחווה דרכים, רעיונות ושיטות ליצירה ושימור לאורך זמן של תקשורת אפקטיבית בפרויקטים. נדבר על היחס הישיר בין איכות התקשורת בין הגורמים המעורבים בפרויקט לבין איכות התוצרים שהפרויקט מספק. תקשורת מעצימה שהיא פתוחה, שוטפת, נקיה ומכבדת, תביא בסיכוי גבוה לתוצרים באיכות גבוהה. נלמד ונתנסה בעקרונות יצירת תקשורת מעצימה.

מועדי המפגשים הם:

מאי: 21/5 ג'
יוני: 25/6 ג'
יולי: 16/7 ג'

נשמח לראותכם, ניצן וגלית

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.