הקפיצה הטכנולוגית והמעבר המאסיבי לדיגיטל בעשור האחרון, העיצמו באופן דרמטי את ייעול העבודה עבור מנהלים ועובדים בעולם כולו. כמעט כל עסק וארגון בעולם משתמש כיום בטכנולוגיה מתקדמת, כשארגונים מובילים בעולם מאמצים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של בינה מלאכותית, מכונות לומדות וניתוח נתונים גדולים.

בשנים האחרונות יותר ויותר כלים מתקדמים נכנסו לעולם ניהול הפרויקטים ומשולבים בפרויקט, החל מכלי תכנון לפרויקט, דרך כלי מעקב ביצוע ועד לניתוח תוצאות לצורך למידה לפרויקטים הבאים. הכלים הטכנולוגיים המתקדמים מסייעים למנהל הפרויקט ולצוות שלו וכן לבעלי העניין, ומשפרים משמעותית את התכנון והביצוע, כמו גם את התוצאות.

באילו כלים משתמשים מנהלי פרויקטים בארגונים המובילים בעולם? זה הזמן לחשוף את הסודות!

ProofHub

ProofHub מתואר כ"כלי ניהול פרויקטים ושיתוף פעולה הכל-באחד" וכשמו כן הוא הוא כלי שמחבר את כל מה שקשור לפרויקט בפלטפורמה אחת נגישה. המערכת של ProofHub מפשטת את ניהול הפרויקט באמצעות תכונות מתקדמות המכסות כל שלב בפרויקט, החל מתכנון ראשוני של הפרויקט, דרך ניהול תקשורת אפקטיבית בין מנהל הפרויקט והצוותים ובינם לבין עצמם, ועד להשלמת הפרויקט. המערכת ידידותית ואינטואיטיבית למשתמש, ותומכת בשיתוף פעולה יעיל גם בין צוותים מרוחקים. היתרונות של הכלי כוללים: שיתוף מסמכים קל ונוח, תמיכה בשפות רבות, רמות גישה הניתנות להתאמה אישית עבור חברי הצוות בהתבסס על תחומי האחריות שלהם, תרשימי גאנט, קווי זמן חזותיים ודוחות מקוונים מקיפים המספקים תובנות ברורות לגבי הפרויקטים, המשימות והמשאבים.

כמה מהארגונים גדולים המשתמשים ב- ProofHub, על פי הפרסומים: נטפליקס, דיסני, טריפ אדוויזר ועוד.

Asana

Asana היא אפליקציה לאינטרנט ולנייד המסייעת לעסקים וחברות לארגן, לעקוב ולנהל את העבודה באופן טוב ויעיל יותר. זהו למעשה כלי לניהול העבודה המסייע למנהל הפרויקט לתעדף, להתמקד ולפנות זמן למשימות החשובות, באופן אפקטיבי יותר.

Asana מאפשר לעקוב אחר פרויקטים מרובים ולדעת את המצב של כל פרויקט בכל רגע נתון. זה מאפשר למנהלי פרויקטים לשנות לוחות זמנים, הקצאת משאבים ומשימות כדי לשפר את הביצוע בזמן אמת. הכלי מאפשר למנהלי פרויקטים לקבוע סדרי עדיפויות ותאריכים ולבצע תכנון משימות יעיל, לעקוב אחר משימות בכל שלב בפרויקט וליצור תוכניות חזותיות כדי לקבוע את ההתקדמות.

כמה מהארגונים גדולים המשתמשים ב- Asana, על פי הפרסומים: Airbnb, דלויט, אובר ועוד.

NTask

NTask היא תוכנה חכמה לניהול משימות התומכת בשיתוף פעולה, ניטור ומעקב בפרויקט, כמו גם מסייעת בניהול סיכונים. המערכת בנויה על פי הצרכים העסקיים של המשתמש ומותאמת לו באופן מיטבי. בין היתרונות המרכזיים של NTask: לוח משימות פשוט וקל לשימוש, תצוגות רבות לבחירה, הוספת הערות, ניהול ישיבות ושיתוף קבצים נוח ויעיל.

כמה מהארגונים גדולים המשתמשים ב- Asana, על פי הפרסומים: פרינובה, אפוורק, רייט סולושנס.

Trello

Trello היא תוכנה מובילה לניהול פרויקטים אשר פועלת על בסיס לוחות וכרטיסים אינטראקטיביים הכוללים משימות לביצוע בפרויקט ואפשרות טובה ונוחה לשתף אותן. הכלי הטכנולוגי הזה עובד באופן יעיל על שיתוף עבודה ומעקב אחר משימות, כשכל המידע והקבצים נמצאים במקום אחד ונגישים עבור המשתמשים. Trello הוא כלי חזק לעבודה משותפת, המאפשר לראות גם מי עושה מה בכל רגע נתון.

כמה מהארגונים גדולים המשתמשים ב- Trello, על פי הפרסומים: גוגל, אדובי, ועוד.

להמשך המאמר – לחצו כאן

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.