להקת פינק פלויד הטמיעה טיפים סודיים רבים לניהול זמן בשירים שלה, להלן 5 מהם, וחידה מעניינת בסוף שתצטרכו לפתור בעצמכם.

הזמן לא תמיד נמצא בצד שלך בכל הנוגע לניהול פרויקטים, ולעתים דומה שיש לו קצב אחר משלו.
זה בא לידי ביטוי, ככל שהעבודה שלך מצטברת ואתה מתקשה להדביק את לוח הזמנים הנקוב של המשימות.
ניהול לוח הזמנים הוא בין הפונקציות העיקריות בניהול פרויקטים ומצריך תכנון, תזמון, ניטור ובקרה של משימות לכל אורך מחזור חיי הפרויקט.
מנהלי פרויקטים בכל רחבי העולם מאמצים שיטות, מתודולוגיות וכלים טכנולוגיים לניהול זמן מיטבי, אולם ההיבט "ההשראתי" של ניהול זמן אינו פחות חשוב. ומה מהווה השראה טובה יותר, משירייה של אחת

הלהקות המצליחות בכל הזמנים?

פינק פלויד (Pink Floyd), להקת הרוק הבריטית המפורסמת שפעלה מסוף שנות השישים עד אמצע שנות התשעים, נחשבת עד היום לאחת הלהקות המשפיעות והמצליחות ביותר בהיסטוריה של המוזיקה. השירים שלה מעבירים רעיונות פילוסופיים ואידאולוגיים, ואחד מיני הרבים שבהם קשור למושג הזמן.
הלהקה כללה מגוון "טיפים סודיים" לניהול זמן בשירים שלה, להלן חמישה מהם שתוכלו לאמץ כהשראה:
Breathe (In the Air)
And when at last the work is done, Don't sit down, it's time to dig another one…
על אף שהשיר מאופיין בסרקזם ומציג באופן כללי, אמרה נוקבת כנגד "העבודה האינסופית", הטיפ שאפשר לקחת ממנו הוא לא "לקפוא על השמרים" אלא להמשיך ולנוע קדימה. סיימתם משימה בהצלחה? מצוין, רתמו את חדוות ההישג והשתמשו בה כדרייב למילוי המשימה הבאה.
Time
You fritter and waste the hours in an off-hand way. No one told you when to run. You missed the starting gun…
מנהלי פרויקטים טובים מכירים היטב את "אשליית הזמן" ואיך שהזמן יודע לחמוק היטב מבין האצבעות. הטיפ שהשיר 'Time' מיטיב להעביר הוא: אל תאפשרו לזמן לנהל אתכם ולחמוק מכם. זכרו שאתם מנהלים אותו.
Fearless
You pick the place and I'll choose the time and I'll climb that hill in my own way.
גם בשיר 'Fearless' זוכה מוטיב הזמן להתייחסות, וליתר דיוק – נושא השליטה בזמן. כשלוקחים את המסר אל עולם ניהול הפרויקטים, מתחדדת הסינרגיה המנצחת בין שליטה בזמן ושליטה בתוצאות. זכרו – מי שבוחר את השעה הוא גם זה שיבחר את הדרך.
Learning to Fly
Easy on the brakes. Take it easy. Its gonna roll this time. Just hand the power gradually…
השיר "Learning to Fly' אשר נכתב על ידי סולן להקת פינק פלויד וחברי הלהקה: אנתוני מור, בוב אזרין וג'ון קארין, הגיע למקום הראשון במצעד Billboard Album Rock Tracks בספטמבר 1987, ושמר על מקומו המוכבד למשך שלושה שבועות רצופים. בדומה לגוזל אשר לומד לראשונה לעוף, מנהלי פרויקטים לומדים לנהל את כל המערכת המורכבת הזו שנקראת "פרויקט". אם לוקחים השראה מהשיר – עליהם לצבור ניסיון וידע, ולשחרר את "הבלמים" תוך הגברת העוצמה הניהולית בהדרגה. זהו תהליך למידה, והאם יש מורים מגניבים יותר מסולני להקת פינק פלויד?
Bike
I know a room of musical tunes. Some rhyme, some ching. Most of them are clockwork.
כשסולן להקת פינק פלויד, סיד בארט, מדמה את מרבית המנגינות המוזיקליות ל"פעולת שעון", מי אנחנו שנתווכח? אחרי הכל, מדובר באחד הסולנים המוכשרים והמשפיעים בעולם אשר מעבר לכך  שכתב את מרבית שירי הלהקה בשנותיה הראשונות, הוא גם זה שנתן לה את שמה.
הביטוי "פעולת שעון" מתאר משהו שעובד בצורה מדויקת, ואם זו הדרך לפתח את היצירות המוזיקליות הגדולות בעולם, אין ספק שזו מתודולוגיה שיכולה לתרום להצלחתם של פרויקטים. הטיפ שבארט מעניק לנו, הוא שישנם דברים שעובדים באופן מיטבי ואת אלו אין צורך לשנות כי אם למקד את האנרגיה העיקרית בדברים אשר מצריכים שיפור.
וכעת חידה לסיום:
בשיר "Money" של להקת פינק פלויד, הסולן רוג'ר ווטרס חושף מה הדבר שהוא היה קונה בכסף שירוויח. זוכרים? מלאו כאן:

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.