אתר siliconangle.com מפרסם, כי חברת Salesforce מיישמת את תוכניתה להפוך את כל שיתוף הפעולה של Slack לפלטפורמת שיתופית לניהול פרויקטים, באמצעות תכונה חדשה בשם: Slack Lists.

אז מה Slack Lists יודעת לעשות?

Use lists in Slack
Use lists in Slack / צילום מאתר slack.com

התכונה החדשה Slack Lists אשר הושקה על ידי Salesforce באזורים מסוימים מוקדם יותר החודש (6 ביוני) ותהיה זמינה לכל משתמשי Slack בתשלום, משלבת פונקציונליות של ניהול פרויקטים ומשימות ישירות ב-Slack.

ב- Salesforce מציינים כי Slack Lists יכולה לסייע בבניית שיחות ב-Slack, כך שצוותים יוכלו לנהל יחד פרויקטים שונים, בקשות נכנסות וסדרי עדיפויות ישירות מתוך אותה פלטפורמה.

יתרונות בעבודה שיתופית במערכת  Slack

אחד היתרונות העיקריים של Slack Lists הוא שזה ימנע מהעובדים לעבור כל הזמן בין פלטפורמות שונות. Salesforce מצטטת מחקר שמראה כיצד רק 34% מהפרויקטים הארגוניים מסתיימים בזמן ובמסגרת התקציב, ואחת הסיבות לכך, על פי המחקר, היא שעובדים לעתים קרובות מעבירים את השיחות שלהם לגבי משימות שהוקצו, מחוץ לכלי ניהול הפרויקטים העיקרי שלהם.

שימוש ביישומים שונים מקשה על העבודה המשותפת ועלול לפגום בזרימת העבודה ובארגון שלה. כתוצאה מכך, עלולות להיווצר בעיות תקשורת ועיכובים.

מעבר לכך, צוותי הפרויקט מסתבכים לעתים קרובות במשימות ניהול ושיתוף עדכונים כשזה נעשה על פני מספר פלטפורמות.

פונקציית Slack Lists ייעודית לארגון וניהול אפקטיבי

פונקציית Slack Lists תוכננה כפתרון יעיל לכל הבעיות הנ"ל, כשהיא מאפשרת לארגן, לנהל ולדון בפרויקטים שלמים באותה פלטפורמה. הקו המנחה שלה הוא שיפור התקשורת שיתופי העבודה, והיא ייעודית לכך שהצוותים יהיו מיושרים בפרויקטים שונים, בקשות, אישורים ועוד.

ב-Salesforce מסבירים ש-Slack Lists מספקת דרך לעקוב ולנהל פרויקטים מתחילתם ועד סופם בתוך ה-Slack. הפונקציה כוללת כלים לתעדוף תוצרים, קידום עבודה משלב אחד למשנהו ושיפור האחריות. יתרה מכך, Salesforce טוענת שהפונקציה גמישה במיוחד, ומסוגלת לתמוך בפרויקטים כגון שחרור מוצרים חדשים, קמפיינים שיווקיים ואפילו תהליכי השתלבות עובדים.

ההיבט השיתופי הוא מהשורה הראשונה, כאשר חברי הצוות יכולים למשוך עמיתים רלוונטיים לכל שיחה, וליצור שרשורי הודעות לפריטי רשימה. באמצעות שרשורים אלו, חברי הצוות יכולים לארגן דיונים לגבי כל פרט, בקשה או בעיה ספציפיים בשרשור בודד, כדי להבטיח שהוא לא יישכח וכך עמיתים אחרים לעבודה יכולים להישאר מעודכנים.

משתמשים יכולים גם לבצע אוטומציה ולבחון בקשות ורשימות מטלות באפליקציות ספציפיות בתוך Slack, ולשפר את היעילות של זרימות עבודה אלו.

לקריאת הכתבה המקורית

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.