סיכום PMI Region 8 Conference , נובמבר 2018

שלום,
בסופ"ש של 09-11.11.18 ביקרתי בבלגרד , בירת סרביה.
בלגרד יוסדה 269 לפנה"ס ולה היסטוריה עשירה. בשל מצבה הגאוגרפי, שהקנה לבלגרד חשיבות אסטרטגית גדולה, הייתה לה היסטוריה סוערת של כיבושים רבים. בלגרד שוכנת בחלק הצפוני של סרביה ונחצית בידי נהרות סאווה וטיסה שנשפכים שניהם ממש בבלגרד אל תוך אותו נהר: הדנובה, שחוצה גם הוא את העיר. כמו כן העיר היא העיר הגדולה והמאוכלסת ביותר לגדות הדנובה.

הסיבה העיקרית לביקורי בעיר היתה השתתפות בכנס של PMI Region 8 – כנס שנתי של נציגי הנהלת הסניפים האירופיים של PMI העולמי. המטרות של הכנס היו החלפת נסיון ונטוורקיינג בין סניפים אירופיים שונים לשיפור וחיזוק מעמד ה-PMI כמוביל בתחום ניהול הפרוייקטים.

בכנס נוכחו 175 נציגים מ 45 מתוך 48 הסניפים האירופיים. בנוסף , במהלך הכנס הוכרז רשמית על אישור הצטרפות שלושה סניפים ל Region 8.

כמה דברים שלמדתי ואשמח לשתף אותכם

  • כדי להשאר רלונטיים ולהתמקד בערך המוסף לחברי העמותה מתבצעת תוכנית PMI2.0 – כרגע רצים מספר פילוטים , יותר פרטים באחרי PMI Leadership Institute Meeting שיתקיים במאי 2019 בדבלין, אירלנד
  • שנה הבא PMI חוגג 50 שנה – יהיו הרבה אירועים לכבוד זה בארץ ובעולם
  • יש מגוון כלים דיגיטליים המאפשרים למנהלי פרוייקטים לשפר את יכולתם:

PM Edge – A free, self-paced learning experience for project managers – https://edge.pmi.org/
Projectified™ with PMI Podcast – https://www.pmi.org/learning/training-development/projectified-podcast

היה מהנה ומלמד וגם היתה לי ההזדמנות ליצג את PMI ישראל בפאנל בנושא דיגיטליזציה ולהציג את השינוי שעברנו בשנה האחרונה עם חלוקת מיקוד ל 3 אוכלוסיות – מנהלי פרוייקטים מתחילים, מנהלי פרוייקטים מנוסים ומומחי תחום.

שלכם,

בני פרוז'אן
סגן נשיא PMI לפיתוח

שיתוף
ציוץ
פרסום

בואו נשמור על קשר...


אנא הקדישו רגע מזמנכם למלא את טופס הרישום לצורך קבלת תוכן מקצועי.
זה יעזור לנו להבין את צרכיכם המדויקים ולהתאים את התכנים שלנו לדרישותיכם.